Day 3 : Resepsi

fb_img_1454172102319.jpg

Sunday, July 22 2007. 10.00 – 13.00 PM, Auditorium PTIK Building:

Today we begin the rest of our life. Together forever as husband and wife. Our dreams come true, with love and more adventures to have and the world to explore.

We share our joy, we share our sorrows. We can already see many bright tomorrows. We share our family and friends too, and you are part of that special crew.

Thank you for celebrating our wedding day. As we share our vows, we just want to say : These wedding memmories will become a treasure, and seeing you here is part of pleasure.

Diterbitkan oleh

dewi

Illustrator yang aselinya malas nonton drama korea, pengennya masak-cuci piring aja..

46 tanggapan untuk “Day 3 : Resepsi”

  1. hoii Lenny..welcomee di MP yaaak…iye nih Len, sekali2 pakai pakaian adat dan bukan yg nasional jawa..biar beda dikit, maunya sih baju hausiang..hausiang…tapi gak mungkin yaak…

    Suka

  2. thanks ya udah mampir..

    mau menikah ya? selamat yaa..

    Fotographernya dapat dari Tempo, namanya Ade Rahardja..Orangnya Asik banget kok, gw puaaaaasssssss banget ama dia.. kalo mau kontak PM aku aja ya…

    Suka

  3. hai Pritaaaaaa….hontooo, akhirnya bersua juga di MP..thanks atas doanya ya Prit πŸ™‚ ..semoga gw segera menyusul Prita dan Dicky (eh diky kan?) utk segera punya baby ya, amiiinnn….

    Suka

  4. haaii mbak debiii…pakabar? masih ingat dooong, dirimu kan helpfull banget waktu kita training..wah udah pindah yaa..sukses terus ya mbak…

    terima kasih… terima kasih…

    Suka

Tinggalkan Balasan

Isikan data di bawah atau klik salah satu ikon untuk log in:

Logo WordPress.com

You are commenting using your WordPress.com account. Logout /  Ubah )

Foto Google

You are commenting using your Google account. Logout /  Ubah )

Gambar Twitter

You are commenting using your Twitter account. Logout /  Ubah )

Foto Facebook

You are commenting using your Facebook account. Logout /  Ubah )

Connecting to %s